eTwinning: "Global Days - United Minds"

"Animal global day"

Πρώτη  παγκόσμια ημέρα  που ασχοληθήκαμε είναι η παγκόσμια ημέρα ζώων.  Υπεύθυνα σχολεία  για τις δράσεις της ημέρας αυτής ήταν το 4ο Νηπιαγωγείο Μεταμόρφωσης  και ένα σχολείο από την Πολωνία.  Το κάθε σχολείο έπρεπε να επιλέξει ένα  προστατευόμενο ζώο  της πατρίδας του και να δημιουργήσει ένα ενημερωτικό υλικό που θα το παρουσιάσει στην eTwinning - ομάδα με τρόπο κατανοητό για τα υπόλοιπα ξένα παιδιά. Τα υπεύθυνα σχολεία επιλέγουν την χελώνα καρέτα καρέτα και τη φώκια αντίστοιχα. Σκοπός είναι τα παιδιά των υπεύθυνων σχολείων να μας παρουσιάσουν ένα μάθημα (μάθηση από συνομηλίκους) Στο σημείο αυτό να αναφέρουμε πως η μάθηση από συνομηλίκους είναι μια μέθοδος διδασκαλίας όπου οι μαθητές μαθαίνουν  και διδάσκουν ο ένας τον άλλον. Είναι μια συνεργατική προσέγγιση που επιτρέπει στους μαθητές να αναλάβουν ενεργό ρόλο στην εκπαίδευσή τους.


 Eμείς επιλέξαμε την καφέ αρκούδα. Τα παιδιά τη ζωγραφίζουν και επιλέγουν να στείλουν την αρκούδα  της Άμιλι.





Στον παρακάτω πίνακα μπορείτε να δείτε  τις παρουσιάσεις των σχολείων





και στο παρακάτω λινκ είναι η δική μας ανάρτηση συγκεντρωτικά:



Οι μαθητές μας ανυπομονούσαν να ξεκινήσουμε την online επικοινωνία μας! Τις προηγούμενες ημέρες είχαμε ήδη  παρακολουθήσει όλες τις παρουσιάσεις των συνεργαζόμενων σχολείων. Αλλά έδωσαν ιδιαίτερη προσοχή στη θαλάσσια χελώνα που παρουσίασαν τα παιδιά που ανέλαβαν αυτό το μάθημα. 
Τώρα ξέρουν πώς να την προστατεύουν.



eTwinning: "Global Days - United Minds"

 Το Νηπιαγωγείο μας συνεχίζει και  φέτος να αποτελεί μέλος των σχολείων της Ευρωπαϊκής Εκπαιδευτικής Κοινότητας (eTwinning)   και ξεκινά ένα νέο "ταξίδι".

 Το έργο που  συμμετέχουμε λέγεται:

 "Global Days - United Minds"( Παγκόσμιες ημέρες - ενωμένα μυαλά)



Στο έργο αυτό συμμετέχουν 13 σχολεία και 20 εκπαιδευτικοί, από Ελλάδα, Πολωνία, Ιταλία, Ρουμανία και  Τουρκία.



Λίγα λόγια για το έργο: Πρόκειται για μια καινοτόμο εκπαιδευτική πρωτοβουλία, ένα διασκεδαστικό και συναρπαστικό πρόγραμμα που αποσκοπεί στο να φέρει μαθητές από διαφορετικές χώρες πιο κοντά μέσω του εορτασμού των Παγκόσμιων Ημερών. Κάθε μήνα, εμπνευσμένο από μια νέα ημέρα εορτασμού , σχολεία από διάφορες χώρες θα ενώνουν τις δυνάμεις τους για να εξερευνήσουν ένα κοινό θέμα, δημιουργώντας και διασκεδάζοντας μέσα από ένα παγκόσμιο δίκτυο μάθησης, συνεργασίας και δημιουργικότητας. Κάθε συμμετέχων θα λειτουργεί με τον δικό του μοναδικό τρόπο, αφήνοντας το προσωπικό του στίγμα σε αυτό το ταξίδι, δημιουργώντας ένα πολύχρωμο μωσαϊκό ιδεών και συναισθημάτων. Όλοι θα έχουμε την ευκαιρία να ανακαλύψουμε τις δυνατότητές μας, να αναπτύξουμε τη φαντασία μας και να συνδεθούμε με ανθρώπους από διαφορετικά μέρη του πλανήτη

ΣΤΟΧΟΣ ΕΡΓΟΥ

Το πρόγραμμά μας στοχεύει στην καλλιέργεια μιας νέας γενιάς παγκόσμιων πολιτών, εξοπλισμένων με τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για τη διαμόρφωση ενός καλύτερου, βιώσιμου μέλλοντος. 

Συγκεκριμένοι στόχοι:

- Παγκόσμια συνείδηση: Να προωθήσουμε την κατανόηση των διαφορετικών πολιτισμών και των παγκόσμιων ζητημάτων.

 - Συνεργασία και επικοινωνία: Ανάπτυξη ομαδικής εργασίας και δεξιοτήτων αποτελεσματικής επικοινωνίας σε ένα πολυπολιτισμικό περιβάλλον.

- Κριτική σκέψη και δημιουργικότητα: Ενθάρρυνση της ανάλυσης πληροφοριών, της επίλυσης προβλημάτων και της καινοτόμου σκέψης.

- Ψηφιακές δεξιότητες: Να εξοικειωθούν οι μαθητές με τα ψηφιακά εργαλεία και να αποκτήσουν τη δυνατότητα να δημιουργούν ψηφιακό περιεχόμενο.

 - Προσωπική ανάπτυξη: Υποστήριξη της προσωπικής ανάπτυξης των μαθητών μέσω της αυτοαξιολόγησης και της αναστοχαστικής μάθησης.

 Εξερευνώντας τις διεθνείς ημέρες: Θα εμβαθύνουμε σε θέματα παγκόσμιας σημασίας.

- Συνεργατικά έργα: Θα δημιουργήσουμε καινοτόμα έργα σε ομάδες.

 Ψηφιακά εργαλεία: Θα χρησιμοποιήσουμε ψηφιακές πλατφόρμες για επικοινωνία και συνεργασία.

- Ατομική δημιουργικότητα: Κάθε μαθητής θα έχει την ευκαιρία να εκφραστεί μέσω προσωπικών έργων.

Με αυτόν τον τρόπο, στοχεύουμε να δημιουργήσουμε μια γενιά μαθητών που θα είναι:

 - Ενεργοί παγκόσμιοι πολίτες - Καινοτόμοι δημιουργοί - Επικοινωνιακοί και συνεργάσιμοι - Κριτικοί στοχαστές

(το κείμενο είναι από το twinboard  του έργου)