Ξεκινώντας τη νέα σχολική χρονιά ανάμεσα σε τρόπους διαμόρφωσης και διαχείρισης της τάξης και στο πως μαθαίνουμε να λειτουργούμε ομαλά και να συμβιώνουμε όλοι μαζί αρμονικά, μέσα από τη δημιουργία κανόνων και ορίων, προσπαθούμε παράλληλα να μάθουμε να αναγνωρίζουμε το όνομά μας , ξεκινώντας από τι άλλο;
Από το αρχικό μας γράμμα!!!
-Πως μπορούμε να το αναγνωρίσουμε;
Μήπως αν το πούμε δυνατά, χαμηλά και σιγανά;
Παίζουμε κινητικό παιχνίδι, κατά το οποίο τρέχουμε και χοροπηδάμε. Μόλις σταματήσει η μουσική, το αρχικό μου γράμμα ψάχνω να βρω και δίπλα ακριβώς εκεί να σταθώ!!!
Μα δεν μας έφτασε αυτό, και μέσα από όλα τα αρχικά, που έπεσαν μέσα στο στεφάνι, πρέπει να βρω το δικό μου, το μοναδικό.
Γινόμαστε "ψαράδες" και προσπαθούμε να ψαρέψουμε το αρχικό μας γράμμα.
Σκεφτόμαστε ότι θα ναι ωραίο να τα στολίσουμε με χρώματα πολλά για να ομορφύνουμε την τάξη μας! Πήραμε λοιπόν μαρκαδόρους και χαρτιά και πιάσαμε δουλειά!
Καμαρώστε τα έργα μας!
Τα παιχνίδια με το γράμμα το αρχικό νομίζω δεν έχουν τελειωμό! Και είπαμε να ασχοληθούμε ακόμα και με τον προγραμματισμό!!!
Γινόμαστε λοιπόν "ρομπότ" που για να κινηθούμε χρειαζόμαστε τον προγραμματιστή μας. Ο προγραμματιστής είναι αυτός που οδηγεί το "ρομποτάκι" του δίνοντας εντολές όπως: μπροστά, δεξιά αριστερά για να το οδηγήσει στο αρχικό του γράμμα.
Με τον τρόπο αυτό εισάγουμε τα παιδιά μέσα από το παιχνίδι στην ρομποτική και στον προγραμματισμό, που θα τα βοηθήσουν στην πορεία να αναπτύξουν γνώσεις, στάσεις και δεξιότητες.
Στη συνέχεια, φτιάξαμε βραχιόλια μοναδικά, με το γράμμα το αρχικό για έναν καλό σκοπό.
Να γίνουμε οι ήρωες της τάξης που είμαστε πάντα ενωμένοι,
σαν μια γροθιά, χαρούμενοι και αγαπημένοι!!!
Ααααα βλέπω η πρώτη σας βδομάδα ήταν πολύ διασκεδαστική. Να συνεχίσετε έτσι να "ψαρεύετε" όχι μόνο αρχικά ονομάτων.... το δόλωμα τσίμπησε για τα καλά!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή