Η επόμενη παγκόσμια ημέρα με την οποία θα ασχοληθούμε είναι η Παγκόσμια ημέρα σχολικού παιχνιδιού. (#Global School Play Day)
Υπεύθυνα σχολεία για την οργάνωση των δραστηριοτήτων είναι το δικό μας σχολείο σε συνεργασία με ένα από τα συνεργαζόμενα νηπιαγωγεία της Ιταλίας.
Η μέρα αυτή θεσπίστηκε να γιορτάζεται κάθε πρώτη Τετάρτη του Φεβρουαρίου. Κατά τη διάρκεια της Παγκόσμιας Ημέρας Σχολικού Παιχνιδιού, οι συμμετέχοντες ενθαρρύνονται να δώσουν στους μαθητές άπλετο χρόνο για ελεύθερο παιχνίδι χωρίς τη χρήση οθονών, δομημένων παιχνιδιών ή καθοδήγησης από ενήλικες. Η ιδέα είναι να αφήσουν τα παιδιά να εξερευνήσουν τη δημιουργικότητά τους, τις δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων και τις κοινωνικές αλληλεπιδράσεις σε ένα αδόμητο και αυθόρμητο περιβάλλον.
Η Παγκόσμια Ημέρα Σχολικού Παιχνιδιού ξεκίνησε το 2015 από τους Scott και Tim Bedley, Eric Saibel, Oliver Schinkten, Misty Higgins και Bethany Chaffin. Αυτή η ομάδα εκπαιδευτικών εμπνεύστηκε από τις παρατηρήσεις τους σχετικά με τη μείωση των ευκαιριών για αδόμητο παιχνίδι στα σχολεία και την αυξανόμενη εστίαση στις τυποποιημένες εξετάσεις και τις ακαδημαϊκές πιέσεις. Πίστευαν ότι το παιχνίδι ήταν μια κρίσιμη πτυχή της κοινωνικής, συναισθηματικής και γνωστικής ανάπτυξης ενός παιδιού. Ήθελαν να δημιουργήσουν ένα κίνημα που θα εφιστούσε την προσοχή στην αξία του παιχνιδιού στη μάθηση και θα προωθούσε μια παγκόσμια συζήτηση σχετικά με το ρόλο του παιχνιδιού στην εκπαίδευση.Η εναρκτήρια Παγκόσμια Ημέρα Σχολικού Παιχνιδιού πραγματοποιήθηκε στις 4 Φεβρουαρίου 2015 και συμμετείχαν πάνω από 65.000 μαθητές από όλο τον κόσμο. Με την πάροδο των ετών, η εκδήλωση απέκτησε δυναμική, με όλο και μεγαλύτερο αριθμό σχολείων και εκπαιδευτικών να συμμετέχουν κάθε χρόνο. Το κίνημα έχει κερδίσει την υποστήριξη εκπαιδευτικών, γονέων και οργανώσεων σε παγκόσμιο επίπεδο και συνεχίζει να αναπτύσσεται καθώς όλο και περισσότερα σχολεία αναγνωρίζουν τη σημασία της εξισορρόπησης της ακαδημαϊκής αυστηρότητας με τα οφέλη του παιχνιδιού στη συνολική ανάπτυξη του παιδιού.
- Η πλειοψηφία των μικρών παιδιών θέλει να παίζει με τα παιχνίδια και τους φίλους τους και όχι με τα κινητά.
- Οι γονείς απάντησαν ότι επιτρέπουν με κάποιο όριο να χρησιμοποιούν τα παιδιά την τεχνολογία αλλά και το παιχνίδι.
- Τέλος στην έρευνα των εκπαιδευτικών τα αποτελέσματα έδειξαν ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν στο έργο μας θεωρούν ότι το παιχνίδι κατέχει την πιο σημαντική θέση μέσα και έξω από την τάξη
Ζήτω το παιχνίδι, ζήτω η φαντασία και η δημιουργικότητα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπίστευτη διασκέδαση από απλά πράγματα τελικά ...
Βέβαια τώρα που εγώ ζητάω βοήθεια να κάνουμε ζευγαράκι τις κάλτσες και η απάντηση είναι όχι να τις κάνουμε βουνό;
Ας είναι.... Χαλάλι τους.